шөл дегеніміз не - шөл өсімдіктері

페이지 정보

profile_image
작성자 Tresa
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-20 23:12

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=шөл+дегеніміз+не+шөл+өсімдіктері
 
 
шөл дегеніміз не - шөл өсімдіктері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Шөл дегеніміз не, шөл өсімдіктері Шөлейт және шөл дегеніміз не? Она қалай ажыратуға болады? 2. Құмды шөлдердің аттарын атаңдар? 3. Картадан Қазақстанның шөлейтті және шөлді. Шөл – ауа температурасы құбылмалы, жауын-шашын өте аз түсетін климат жағдайында қалыптасатын ландшафтың яғни жердің кедір-бұдырының бір түрі. Шөлде түсетін жауын-шашын мөлшерінен булану шамасы 7 – 30 есе артық болады. Шөл топырағы және грунтына қарай: ертедегі аллювийлік жазықтың борпылдақ жыныс қабаттары үстінде қалыптасқан құмды шөл; гипстелген құрылымды үстірт пен тау алды жазығындағы малтатасты және құмды-малтатасты шөл; үстірттегі және тау алды жазығындағы гипстелген қиыршық тасты шөл. Шөл дегеніміз не? Шөл бұл өте құрғақ, аз жауын-шашын жауатын аймақ. Бұл Жердегі ең маңызды биомдардың бірі. Жартылай құрғақ немесе дала аймақтары: олар шөлдердің шетінде орналасқан және жауын-шашынның орташа мөлшері 250 мен 500 мм аралығында болады. Құрғақ аймақ: жылдық жауын-шашын мөлшері 25-тен 250 мм-ге дейін. Гипер-құрғақ аймақ: бұл бірнеше жылдар бойы жаңбырсыз жауып тұратын аймақтар, ниш актау адрес мысалы полярлы аймақтарда немесе үлкен ыстық шөлдердің ортасында орналасқан шөлдерде. Флора мен фауна. Шөлдердің флорасы мен фаунасы экстремалды климаттық жағдайда тіршілік етуге бейімделген өсімдіктер мен жануарлардан тұрады. Қазақстанның солтүстік аймақтары оңтүстікке қарағанда салқын, ылғалды келеді: соның үшін көбірек орманды зонаға ұласып кетеді. Солтүстіктен оңтүстікке. Шөл өсімдіктерінен ұзақ уақыт бойы тыныштық күйінде қалуға болатын тұқымдар шығады. Осының арқасында олар жаңбырдың пайда болуына дейін жаңа өсімдіктің пайда болуына дейін кең құрғақшылықтан аман қала алады. Шырынды өсімдіктер Шырынды өсімдіктер, кактустар сияқты, суды омыртқасында сақтауға қабілетті. Мақсаты: Шөл өсімдіктері мен жануарлары жайлы түсіндіру. Теориялық ойлауын, сөздік қорын, табиғат құбылыстарының ұқсас болатыны, ерекшелігі туралы ойын дамыту. Солттүстік Америкадағы Ажал аңғарында ауа температур7 С-қа дейін көтеріледі. Шөлдегі топырақ беті кейде 90 С-қа дейін қызады. Жылдық жауын-шашын мөлшері 175 – 200 мм; Такла-Макан шөліндегі орташа мөлшері 9 мм шамасында. Судың булануы, жерге сіңу шығыны көп болғандықтан, шөл арқылы ағатын кейбір өзендер сағасына жетпей тартылып қалады. Топырақ қабатындағы ылғалдың тапшы болуына байланысты шөлдің өсімдік жамылғысы негізінен кедей, онда тек қуаңшылыққа бейімделген өсімдіктер өседі. Шөптесін өсімдіктен эфемерлер және эфемероидтар көп тараған. Пәні: дүниетану. Сыныбы: 4. Сабақтың тақырыбы: Шөл өсімдіктері мен жануарлары Сабақтың мақсаты: Шөл өсімдіктері мен жануарлары жайлы түсіндіру. Теориялық ойлауын, 1901 жылы жазушы фрэнк баум идея сөздік қорын, табиғат құбылыстарының ұқсас болатыны. Қазақстанның жазық бөлігінде солтүстіктен оңтүстікке қарай бірте-бірте орманды дала, дала, шөлейт және шөл зоналары ауысып отырады. Сонымен бірге бұл зоналарда топырақ және өсімдік жамылғысы батыстан шығысқа қарай да өзгереді. Оның себебі осы бағытта климаттың континенттігі артады. Республиканың биік таулы аудандарында зоналар биіктікке байланысты (зоналар немесе биіктік белдеулер) ауысып отырады. 5. Шөл зонасы. Каспий теңізі жағалауынан Тарбағатай тауының етегіне дейін созылады. Шөл зонасының жалпы көлемі 120 млн га, республика аумағының 44%-ына жуығын алады. Бұл зонада негізінен құмды және сазды шөлдер кең тараған. Солттүстік Америкадағы Ажал аңғарында ауа температур7 С-қа дейін көтеріледі. Шөлдегі топырақ беті кейде 90 С-қа дейін қызады. Жылдық жауын-шашын мөлшері 175 – 200 мм; Такла-Макан шөліндегі орташа мөлшері 9 мм шамасында. Судың булануы, жерге сіңу шығыны көп болғандықтан, шөл арқылы ағатын кейбір өзендер сағасына жетпей тартылып қалады. Топырақ қабатындағы ылғалдың тапшы болуына байланысты шөлдің өсімдік жамылғысы негізінен кедей, онда тек қуаңшылыққа бейімделген өсімдіктер өседі. Шөптесін өсімдіктен эфемерлер және эфемероидтар көп тараған. Сабақтың тақырыбы: Шөл өсімдіктері мен жануарлары Мақсаты: Шөл өсімдіктері мен жануарлары жайлы түсіндіру. Теориялық ойлауын, сөздік қорын, табиғат құбылыстарының ұқсас болатыны, ерекшелігі туралы ойын дамыту. Табиғатқа жанашыр, туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Сабақ типі: аралас сабақ Көрнекілігі: суреттер, слайд, аруах перевод на русский бейнеролик. Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ жауап, талдау, жинақтау Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар шөл өсімдіктері мен жануарлар температураның тәулік және жыл ішіндегі өзгерістеріне бейімділігін түсінеді.Өсімдіктермен жануарлар қатал жағдайлар. Қазақстанның шөл зонасы Қазақстан оңтүстігінің, орталығы мен батысының көп жерлерін алып жатыр. Шөлді жерлер Каспий теңізі жағалауларынан бастап, шығысын жетісу Алатауына дейін және оңтүстік шығысында Тянь-Шань тауларына дейін жетеді. Ол жалпы республика территориясының 44 пайызын құрайды. Шөлді зонада далалы зонадағыдай өсімдік қалың өспейді. Өсімдік көбіне құмды төбелер аралықтары мен олардың баурайларында ғана кездеседі. Ағаш тұқымдастардан мұнда өсетіні – ақ сексеуіл мен қара сексеуіл. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования. (0.01 с). Шөл өсімдіктері мен жануарлары туралы алғашқы түсінік бейне презентация бойынша түсіндіремін. Слайд көрсету. Мәтінді оқыту тірек сөздерді іздеу. 1.Шөл дегеніміз не? — Шөл құрғақ климатпен ерекшеленетін аумақ. 2.Шөлдің климаты қандай? -Жазы ыстық,құрғақ,қысы аяз 30 0 С, қары өте сирек, ылғал жетіспейді. 3.Шөлді жерде мекен ететін тіршілік иелерінің ерекшелігі қандай? — Шөлді жерде тіршілік ететін тіршілік иелері жаздың ыстығы мен қыстың қақаған суығына төзуге бейімделген. 4.Өсімдіктер қалай бейімделген? — Жапырақтары ұсақ, ал кейбіреулерінде жапырақ мүлде жоқ, оның орнына жасыл бұтақтар болады. 5.Жапырақтары тағы қандай болады? Шөл зонас,өсімдік және жануарлар дүниесі Орындаған: Мукашева Алуа Тобы: ЭЛ-617 Тексерген:Имамова.Б Семей қ. 2018 жыл 2. Жоспар: Кіріспе 1) Қазақстаның шөл зоналары 2) Шөл зонаның өсімдіктері. Шөл өсімдіктерінен ұзақ уақыт бойы тыныштық күйінде қалуға болатын тұқымдар шығады. Осының арқасында олар жаңбырдың пайда болуына дейін жаңа өсімдіктің пайда болуына дейін кең құрғақшылықтан аман қала алады. Шырынды өсімдіктер Шырынды өсімдіктер, кактустар сияқты, суды омыртқасында сақтауға қабілетті. Д.Оқушылар шөл өсімдіктері мен жануарлар температураның тәулік және жыл ішіндегі өзгерістеріне бейімділігін түсінеді.Өсімдіктермен жануарлар қатал жағдайлар туралы түсініктерін кеңейтіп, ойлау логикасын дамыту. Т.Табиғатты қорғауға және оған деген сүйіспеншілігін арттыру оны қорғау. Оқытудың нәтижелері: Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. Қазақстанның солтүстік аймақтары оңтүстікке қарағанда салқын, ылғалды келеді: соның үшін көбірек орманды зонаға ұласып кетеді. Солтүстіктен оңтүстікке.





адамның кемелденген жетістік деңгейі тәуелді, жеке адамның психикасын нұрландыратын қасиеттің бірі скачать песню дери дери да, скачать песню фристайло мұғалімге хат әдісі, ұстазға хат текст
шәкәрім құдайбердіұлының балаларға арналған шығармалары
орысша сагат уйрену
мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
россия 1 планета смотреть онлайн смотрим
4 жастағы балаларға арналған тақпақтар

.
==============================================================

~~~~~ астана - балхаш автобус цена ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.